להשיג חיוך לבן ויפה- בכל גיל!

בהשוואה לתקופות אחרות, בעידן של היום אנשים בני שישים ומעלה הם מלאי חיים ונמצאים ברמת פעילות גבוהה- עובדים, מבלים, נוסעים ובנוסף, משקיעים בשיפור המראה החיצוני שלהם ובמצב בריאותם. בשכבות הגילאים האלה, צומח בשנים האחרונות הביקוש לטיפולי ציפוי שיניים או הלבנת השיניים והם הפכו לטרנד של ממש, כי ברור לכולם שחיוך יפה ובריא, תורם רבות למראה כללי צעיר וחיוני יותר ומעלה את הרגשת הביטחון והערך העצמי.  

Free Portrait of Smiling Old Grey-Haired Woman Stock Photo

הגיל השלישי הוא גם תקופה שבה מתמודדים עם שינויים בגוף ובמראה. כחלק מתהליך ההתמודדות הזה, רבים בוחרים לבצע טיפולים קוסמטיים כדי לשפר את מראה או המצב הבריאותי. טיפולי אסתטיקה הפכו פופולריים בקרב אנשים מגיל השלישי ומעלה בזכות העובדה כי מדובר בהליך קוסמטי פשוט, אבל האפקט שלו הוא חיובי במיוחד ומיידי.

שאלנו מטופלים שלנו מה היו הסיבות לכך שהם ביצעו אצלנו במרפאה טיפולי אסתטיקה וריכזנו עבורכם את התשובות העיקריות: 

1. שיפור המראה והביטחון העצמי:

השיניים הלבנות נותנות לחיוך שלנו מראה מרענן וצעיר. במהלך החיים ולאורך השנים, השיניים עלולות לאבד באופן טבעי מהגוון הלבן שלהן או להתכסות בכתמים שונים כתוצאה מהרגלי אכילה ושתייה וציחצוח שיניים לא מספק, ובכך החיוך מאבד מהגוון והיופי שלו. עבודת הלבנה או ציפוי לשיניים יכולין להבטיח תוצאות מרשימות בכל גיל ולהביא לתרומה גדולה באיכות החיים ובהרגשה.

2. שמירה על הבריאות הפה:

ציפוי או הלבנת השיניים היא הרבה יותר מרק שדרוג המראה החיצוני וחשובה לשמירה על בריאות הפה והשיניים. הכתמים הנוצרים על פני השיניים לא רק מפריעים למראה שלהן, אלא גם עשויים להסתיר בעיות רפואיות כמו עיוותים, רגישויות או שינויים טבעיים שנוצרו. ביקור אצל הרופא יאפשר לאבחן זאת ולטפל בהצלחה לפני ההליך עצמו.

3. התחדשות ורעננות:

בעידן של קריירות ארוכות וחיים פעילים לאחר הפרישה, למראה החיצוני יש משקל גדול בהצלחה ובאיכות החיים. הלבנת השיניים או ציפויים לשיניים עשויים להעניק בוסט של ברק חיים חדש למראה הכללי ולהביא לתחושה של רעננות, יופי והתחדשות. 

  1. שיפור בבריאות הפה: כמו בכל טיפול קוסמטי, ציפויים או הלבנת השיניים עשויים להועיל לטובת בריאות הפה. כתמים וצפיפות בשיניים עשויים להוות סיכון לבעיות עיות ולכן הסרתם עלולה להפחית את הסיכון לאתגרים מיותרים אלה.

מדוע משתנה צבע השיניים?

קיימים מספר גורמים מרכזיים לשינויים בגוון השיניים. למרביתינו במהלך השנים ישתנה צבע השיניים ויהיה פחות לבן ולכך יש מספר סיבות:

  1. אורח חיים והרגלים: השפעת אורח החיים שלך על גוון השיניים היא רבה. הרגלים כמו עישון, שתיית קפה, תה, יין ולעיתים שימוש בתרופות, כל אלה עשויים להוות גורמים מזרזים ליצירת כתמים ושינויי צבע על השיניים.
  2. התבגרות השיניים: השנים שחולפות משפיעות על כל אברי הגוף וגם על השיניים שבמרוצת הזמן עשויות לשנות את הגוון הטבעי שלהן ולהביא לשיניים בגוון חום, צהוב, ואפילו אפורות.
  3. פציעות ופגיעות: תאונות, פציעות, או מצבים רפואיים כמו דלקת חניכיים, עשויים לגרום לפגיעה במבנה השיניים ולשינוי בגוון.
  4. גנטיקה: הגורם הגנטי עשוי להשפיע על הגוון והמבנה של השיניים. לא פעם אנחנו פוגשים באנשים מאותה משפחה עם גוונים דומים בשיניים.
  1. בריאות הפה: השטח המזוהה באופן כללי כאזור בו מתקיים השוני בגוון הצבע הוא פני השיניים עצמן, וזאת הסיבה שכאשר שיניים חזקות ובריאות יותר הן נראות לבנות יותר.

הטיפול אינו כואב ומסתיים לרוב במפגש אחד או שניים. 

לחיוך יפה ולבן ולמראה בריא וצעיר יותר, פנו אלינו.